BICIR OĞLAN SİZE GELSİN Mİ?

letişim: 0533 713 18 59
Yer:Ankara 
Merhaba, sen bana bir isim verene kadar benim adım Bıcır. Şimdiye kadar şansım yaver gitti, kardeşlerim gibi kaybolmadım. Sarılmayı ve sevilmeyi gerçekten çok seviyorum, beni aldığın zaman sana da hep sarılacağım. Kaldığım evde kocaman bir kedi var ve maalesef beni pek sevmedi, daha 1.5 aylık bir oğlan olduğum için, incinirim diye korkuyorlar. Onun için hep aynı odada seni bekliyorum. Hadi evimize gidelim artık 

 

Fotoğraf: BICIR OĞLAN SİZE GELSİN Mİ?

İletişim: 0533 713 18 59
Yer:Ankara  
Merhaba, sen bana bir isim verene kadar benim adım Bıcır. Şimdiye kadar şansım yaver gitti, kardeşlerim gibi kaybolmadım. Sarılmayı ve sevilmeyi gerçekten çok seviyorum, beni aldığın zaman sana da hep sarılacağım. Kaldığım evde kocaman bir kedi var ve maalesef beni pek sevmedi, daha 1.5 aylık bir oğlan olduğum için, incinirim diye korkuyorlar. Onun için hep aynı odada seni bekliyorum. Hadi evimize gidelim artık :)