ANNESİZ YETİMLERE YUVANIZI AÇAR MISINIZ?

İletişim: gokayozel@hotmail.com

Yer: İstanbul

Annelerinden koparılıp bir çuvala konulmuşlar ve sahile bırakılmışlar perişan vaziyette buldum onları 8 kardeşler...Alıp eve getirdim bir süt anne buldum 1.5-2 aylık civarındalar kuru mamayada alıştılar artık...Sağlık sorunları yok istiyorum ki sokaklarda yaşamlarına devam etmesinler gerçekten onları sevecek kişiler arıyorum o yüzden foto koymadım rengi cinsiyeti önemli değil ben her koşulda sahiplenmek istiyorum diyenlere vereceğim he umudum varmı yok açıkçası mevzu sokak kedisi olunca sadece ahlar vahlar yazıklar bu kadar yani...8 tane iran kedisi yada başka bir cins kedi ilanı versem yarın sabaha ülkenin öbür ucundan bile gelirlerdi almaya..Neyse belki vardır bir yerlerde gerçekten onları  onlar olduğu için sevecek kişiler kimbilir...