ÇOK HIRPALANDI ARTIK MUTLU OLSUN :(

İletişim: 0530 309 18 17 
Yer: İstanbul

"Bu cimcime dişi ve daha 4 aylık. Annesine, sürekli bebeklerini kaybettiği için geçici yuva olmuştum. Hepsi yuvalandı bir bu kaldı. 
Çok ürkektir. Bir yuva bulmuştu ama geri aldım, eziyet gördüğü kesin. Yeni yeni alışıyor 
tekrar insanlara. Bu bebeği alacak kişi ona vereceği sevgiyle yaşadıklarını unutturmasını diliyorum. Lütfen çok iyi düşünsünler belli ki 
gittiği yerde çok hırpalandı bebeğim. Lütfen ona yuvanızı açın."

#haysev

 

Fotoğraf: ÇOK HIRPALANDI ARTIK MUTLU OLSUN :(

İletişim: 0530 309 18 17 
Yer: İstanbul

"Bu cimcime dişi ve daha 4 aylık. Annesine, sürekli bebeklerini kaybettiği için geçici yuva olmuştum. Hepsi yuvalandı bir bu kaldı. 
Çok ürkektir. Bir yuva bulmuştu ama geri aldım, eziyet gördüğü kesin. Yeni yeni alışıyor 
tekrar insanlara. Bu bebeği alacak kişi ona vereceği sevgiyle yaşadıklarını unutturmasını diliyorum. Lütfen çok iyi düşünsünler belli ki 
gittiği yerde çok hırpalandı bebeğim. Lütfen ona yuvanızı açın."

#haysev